Skip to content

Over

Diana van Kleef-Jansen

“Werken voor organisaties en particuliere cliënten houdt je scherp! Je weet veel beter hoe de wederpartij denkt en handelt.”

Ik werk bij Van Kleef & Partners sinds de oprichting in 1987. Met mijn achtergrond in de financiële dienstverlening én HRM versta ik de fijne kneepjes van het vak. Lange tijd combineerde ik advieswerkzaamheden al met het management van het kantoor. Ik begeleidde projecten op het gebied van functiewaardering bij verschillende middelgrote en grote overheidsorganisaties en adviseerde hen in veranderprocessen en bij managementvraagstukken. In de loop der tijd is het accent ook sterk meer komen te liggen op het managen van de interne organisatie en de ontwikkeling van onze dienstverlening.

Inmiddels ben ik volop actief als accountmanager bij sequens next, onderdeel van Van Kleef & Partners. Als regisseur van maatwerk-mobiliteitstrajecten begeleidt sequens next medewerkers van gemeenten, waterschappen en andere overheidsorganisaties ‘van werk naar werk’. Daarbij kiezen wij een directe, persoonlijke benadering en leveren zo het gewenste maatwerk. Mijn collega’s en ik trekken een tijdje samen met de betrokken medewerker op en dragen bij aan het vinden van een nieuw perspectief. Een inspirerende uitdaging waarin ik mijn HRM-ervaring, kennis van de arbeidsvoorwaarden bij de overheid én mijn netwerk volledig kan inzetten.

Meer over

Jan-willem

Jan-Willem van Kleef

Partner en juridisch adviseur
Bas

Bas van Polanen

Juridisch medewerker
harma

Harma van Buren

Senior Secretaresse